✲゚*:₀。 吃貨家中的甜品櫃。梳乎厘。急凍海燕 (寒天) 椰皇凍 。₀:*゚✲

下午1:30

不知由何時開始,每晚總要來一點甜食,沒吃就是睡不著!
雖然知道太夜進食是對身體不好,但工作辛苦,好多事都控制不到,
唯有揀成份天然點的宵夜吧!



最近我收到創興策劃送給我的產品試食,包括有急凍海燕 (寒天) 椰皇凍 及梳乎厘,
是滿滿的一大個保溫袋,你看我拆袋後的樣子多精神(笑)~

創興策劃由2004年開始專門經營急凍生果原材料進出口及批發,

一直堅持"新鮮零添加"原則,直接由原產地選購及生產包裝。
食就要堅持,我可以放心食啦咁多位!

當中的急凍海燕 (寒天) 椰皇凍 我想食佢好耐㗎啦!
 點知我妹都係,因為我放左工返屋企,佢問我會幾時食,話自己已經睇左成份可以食! 
(真係有無咁快呀?仲諗住自私食㗎嘛!)

原產地泰國一級優質椰皇,清甜椰汁混合頂級海燕烹煮而成,凍食或熱食都可以。

海燕擁有豐富膳食纖維及低卡路里,有助腸臟蠕動、利便及塑身。
椰皇汁擁有多種維生素既可解渴同時又可補充體力嫰滑。


獨立真空包裝,方便食用及儲存,熱食凍食都好方便!
日前我病倒,剛巧家中的椰皇短缺,所以我也有凍食,以此補充能量


我地試下熱食,加左圓肉及杞子,解凍後只需清蒸5分鐘就可以食!

一邊蒸一邊聞到香噴噴的椰子香!救命!我只可以講好好食,味道就是椰子的Pure!

沒加入配料的急凍海燕 (寒天) 椰皇凍更清甜更好味,仲可以增加口感!

售價為$180/6個, 平均30元也算合理之選!


除了急凍海燕 (寒天) 椰皇凍外,另外還有不同味道的梳乎厘,每晚揀食咩味都好大工程!
有紫薯紅豆,芒果橙,朱古力牛奶,Mocha,D24榴槤,宇治金時,草莓等口味!


解凍10分鐘:雪糕批口感

解凍20分鐘:忌廉慕絲餅口感
解凍 30分鐘:軟雪糕口感


每個也是獨立盒裝包裝,內設膠袋並有三種不同的食法
梳乎厘大小如手板般大~



先直接不解凍就享用,感覺比較似雪糕批,外層有點像蛋糕,鬆軟,
而內餡冰冰涼涼,抹茶味不太濃郁,夾雜著紅豆粒,味道不太甜,口感比較濕潤!



第二次等了10多分鐘,內餡開始有點融化,口感像忌廉慕絲餅口感,比較軟身。

咖啡味適中,夾雜中間的朱古力片令口感更多層次~

始終他們都要放雪櫃,口感比較濕潤也是可理解的!


以上產品,由創興策劃提供
更多資料,可按以下連結至 Facebook /官方網頁

銷售點:新界葵涌圳邊街 1 號南華工業大廈 19 樓 04 室
電話:3528 2342




For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook