。o゚☆。茶餐廳扮清糕 ✲ Twinkle Baker Decor ☆。o゚

下午1:30

記得過新年的時候,買了 Twinkle Baker Decor 的蛋糕去朋友家拜年,發現味道不會過於甜漏又有店舖特色,心底裡都幾喜歡這小店,是Kawai 買杯子蛋糕頭三位內!
知道佢地有新的Collection,還要是香港人都有共鳴的茶餐廳系列,放工就約埋朋友一齊踩上去,買幾個試試!舊文: ✿反轉傳統 ♥ Fusion Cupcake ♥ Twinkle Baker Decor ✿

沒見一排,店舖裝修已變了天,由最初似精品店的樣子變成半開放式,感覺開揚多了,仲加設coffee corner,食件餅飲杯咖啡是完全沒問題,全新形象有點意想不到~ 


港式茶餐廳系列改左個有趣的名字-扮清糕,同店家的名字同音呢,而且仲食到蛋糕的糕字,好貼地又傳神,成個系列有八個不同的口味,港式奶茶,凍檸茶,好立克,凍檸賓,咸檸七,紅豆冰,奶醬多菠蘿油。仲會配合不同的招紙,凍飲會加小吸管,遠看好似真的飲品,好細緻!
每件$28,一般杯子蛋糕的售價。

同場仲有冬甩選擇。

我地是放工後飯局前去,所以只揀了幾件分享,店內沒有椅子,但有高身桌可以即食,
第一個是咸檸七,店員說是最後一個,所以二話不說就選了它,
店員教路,食法是先唧青檸汁到忌廉上再品嚐,而閃閃發亮的是海鹽,加左新鮮青檸,味道都幾似真的咸檸七,蛋糕質感鬆軟適中,入面仲有一小粒咸檸檬,整體清新不太甜漏。

之後揀了紅豆冰,紅豆Cream Cheese 加入粒粒紅豆,有齊飲筒及匙羹,超精緻,蛋糕入面都有紅豆夾心,紅豆味挺足的,不過就有點甜(因為有糖粒係上面)。

凍檸賓有糖漬檸檬片加利賓納o者喱糖裝飾著,賣相既可愛又細緻,顏色最突出,忌廉有明顯的提子甜味,糖潰檸檬片酸酸甜甜都幾吸引。

最後揀了不是飲品的奶醬多,上面有幾粒烘多士,超美的,味道方面好傳神,忌廉有濃濃的奶香及花生香,但蛋糕就沒有夾心了,如果加少少花生醬做內餡就更吸引!

朋友好喜歡食冬甩,見到又想試吃一下,就買了一個分來吃,
伯爵茶朱古力味冬甩,比較甜同埋伯爵茶味不夠突出,朱古力比較搶味,而且質感不夠鬆軟,相對來說,有點失色,都是杯子蛋糕最好!
試左四款港式茶餐廳系列,四款口味都配合本身特質 ,小小的一件做茶點做散水餅都是好選擇又過癮。


Twinkle Baker Decor
尖沙咀麼地道63號好時中心2樓282號舖  2114 0052




For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook