✿~ 懶人系列 ♥ 秋高氣爽野餐記 ♥ 啟德游輪碼頭 ~✿

下午1:30

月初時,同Mr.K即興去了野餐,其實我自己就沒有野餐癮,所以屋企甚麼道具也沒有,不過呢個世界,都應該有同類(即時行動組)所以我地決定上網找資料。哈!
上網入關鍵字野餐,已經搵到我地想要的資料,在啟德游輪碼頭有草地外,仲發現有餐廳,提供外賣的食物,仲可以借野餐墊同野餐籃(需按金),就是這樣我們就出發了。

九龍灣有專線小巴到游輪碼頭,坐到總站落車就是了,
但要一提這個商場是百無的,沒有7仔,沒有銀行,沒有超市,
建議在九龍灣先買一點零食及水果,而且Market Place都幾近小巴站的啦!


借左籃同野餐墊就落樓下草地霸個靚位。當日太陽都幾猛,把帶入來的食物放好,影相先!只需於餐廳買餐就可以借籃同野餐墊,要先付$200按金,還籃會退錢,所以只收現金。
餐就分兩款價錢:$238及$288,包括兩罐汽水,沙律一盒,一支紅酒,
238是熱狗及龍蝦包各一,而288是兩個龍蝦包。食物是即製需時十多分鐘。
第一次來,問職員那裡有草地,佢係行出去指俾你睇,教你如何行落去,服務熱心。
掉晒自己的食物落去,塞到滿滿的,Yeah!

最近,我成為了龍蝦包達人,食了很多龍蝦包
估不到這家餐廳的龍蝦包做得不差,麵包夠鬆軟,原隻龍蝦鉗足料又夠彈牙。
單點好像是100左右,同市面的餐廳定價差不多吧。

熱狗包相比下就比較普通,正常口味。

套餐還包括了一盒小小的凱撒沙律,沙律菜夠新鮮,加上適量的沙律醬汁調味,坐在草地食都幾疏肝。

因為那裡沒有超市7仔,自己準備左合味道杯麵薯片乙包,
即食杯麵系列好已經似出了好多味,而我就揀左新加坡辣蟹口味,一打開得廿幾塊,好多空氣呢。(太耐無食薯片,唔知而家d薯片要咁多空氣嚟養住佢)
至於味道,黑椒味好足,所以辣。BB辣黨覺得好辣,嗚嗚!

仲帶左個BB西瓜入來做道具,玩完可以即場食左佢,意想不到這款西瓜又幾夠甜。

沒看錯,我帶西瓜做道具,拎住個瓜影相,加返小小逆光Filter,造成韓式小清新喔。
我是用Android 手機,今次用的修圖Apps -Candy Camera,而I phone的朋友,可以試下一個叫 Paris 的App(是付費的),效果都是類似的。

餐廳資料:
海薈 My Harbour  九龍灣承豐道33號啟德郵輪碼頭頂層花園S302號舖
餐廳有a la carte 及 雪糕提供,堂食建議先致電確認沒有包場活動。




For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook