✲゚*:₀。 世上只有媽媽好 ✲ 沖繩紫薯峰 ✲ 聖安娜餅屋 。₀:*゚

下午1:30

早幾日忽然好想食聖安娜呢個紫薯蛋糕-沖繩紫薯峰$118
根據產品介紹係用日本沖繩紫薯製作,入口香甜幼滑,配合味美紅豆忌廉及朱古力薄脆,帶來啖啖秋日滋味。

星期一打算去買,點知打電話落樓下分店無貨,咁唯有算啦,唔通打人咩。阿媽就拎起電話逐間分店問,終於在隔離村揾到,嘩!不得了!呢個蛋糕有媽媽的愛升價十倍。
雖然阿媽之後話我懶,打多個電話都唔打。

打開個盒成個都係紫色的,中間有個紫薯造的山峰。


先撕開張膠紙先切到,但當我一撕開張膠紙,旁邊的紫薯Cream痴晒係膠紙度,而且份量不是少少,多到露出中間的蛋糕餡,預算不到的狼狽情況。其實佢設計應該就咁食嘅(免切)。

兩層蛋糕中間有朱古力薄脆同埋紅豆忌廉,增加口感及層次。不是單純的紫薯蓉,忌廉及蛋糕底,不然都幾漏下。中間的小山峰因為上重下輕會倒下,完全不能影到橫切面,喜歡相機食先的,覺得有點失望,但可幸味道尚好,真的啖啖都是紫薯蓉,好滿足。留不下影像但有味道,同埋媽媽的愛心。

一向都甚少買此店的蛋糕,今次卻小發現店家沒額外供應紙碟用具,原來外盒已設計成環保蛋糕盒,只要沿著摺線就可撕開,變身成為碟及叉勺(有虛線位好易撕開的)好好的概念,平時蛋糕盒只是一個盒,蛋糕取出後已沒有用途了,現在都算是upcycling吧
全線 聖安娜餅屋 有售



For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook