✲゚*:₀。 率先試 Pacific Coffee Xmas Collection 。₀:*゚

下午1:30

早前,Kawai 與一眾 Bloggers 去了Pacific Coffee 試最新聖誕節的甜品系列!
而這聖誕節系列,每個星期都會有新成員加入,直到正日,即是說,每星期都有新驚喜了。


隨行杯都加左幾款不同充滿聖誕氣氛的圖案,現在流行走杯,紙杯用少一隻得一隻。
而且買杯會即時送飲品,平時用隨行杯買咖啡都會有減費呢。
試左三款蛋糕,聖誕柚子芝士蛋糕 $28
切開淺黃色的雪花,會見到芝士蛋糕入面有柚子夾心層,感覺清新不膩,襯咖啡更顯得甜甜蜜蜜。

聖誕黑森林蛋糕 $28
聖誕當然要有黑森林蛋糕吧!不過,我覺得一般般而已,餅底倒是夠鬆軟。

聖誕紫薯撻 $28
三個蛋糕中,我最喜歡這個紫薯撻,紫薯好足料,撻底唔厚身,入面有紫薯蓉加鮮奶蛋黃餡,質感夠creamy,撻邊仲有少量的開心果碎增加口感。

薑汁牛奶咖啡
聖誕節都推出了幾款咖啡特飲,因為當日有點不適,最後揀左薑汁牛奶咖啡。
加了焦糖的牛奶咖啡,薑味屬於淡淡熱的,溫度剛好,飲完有一絲絲暖意!

仲有兩款聖誕節限定的Waffle,也加入了黑森林元素-黑森林香蕉窩夫配朱古力雪糕
這裡的Waffle都是即叫即做,要等15分鐘,口感Fluffy,中間加了麻糬食落有少少煙韌感,
雪糕是選用Movenpick的,質素不錯!注意Waffle只在8間指定分店提供。
問清楚,原來仲有爆炸糖,食時會咋咋聲好過癮呢~

淋上黑森林果醬就可以食用啦~
以上活動由Pacific Coffee邀請。



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook