🐼 約熊貓食西餐 ♥ 自家製全蛋意粉 ♥ 悅來酒店 Balcony 🐼

下午1:30

熊貓係國寶,飲茶飲菊普,呢句順口又廢話係出自我的一個姓熊的老師口中,中學回憶也。
而香港的熊貓酒店(即是荃灣的悅來酒店,因外牆畫左幾隻熊貓,坊間都叫熊貓酒店了)最出名的當然是位於30樓的殷悅中菜廳,因為它是米芝蓮餐廳喔!

早前,看到西餐廳 Balcony 的手製全蛋意粉午餐Promotion,專程來了一試!~

當日,餐廳仲安排左我地坐VIP房,望到樓下Buffet,感覺開揚。
但最吸引我的是。。。。熊貓牛油!超可愛的!

西洋菜青豆湯 配水牛芝士
正當我懷疑為什麼西洋菜煮的湯會這樣翠綠的時候,餐廳經理已急不及待解釋迷團,原來大廚把西洋菜最嫩綠的部分先留起打碎,再放在已煮好的湯上面,所以唔會好似阿媽煮o個d 咁黃~旁邊仲有兩件炸水牛芝士伴食(會拉到絲的!)

紅菜頭醃三文魚配蜜糖芥末醬
Kawai不是首次吃紅菜頭醃製的三文魚,記得第一次吃的時候覺得超好吃,
紅菜頭獨有清甜的味道,把魚腥都遮蓋了,加上有不少的沙律菜伴著吃,
一道很適合春天這個又潮濕沒胃口的季節。


香煎海蝦沙律
隻蝦好好好大隻,已去了一半殼,方便分著吃,海蝦肉質彈牙,而且是即煎的,怪不得一上桌會咁香,食時仲有少少熱的。加左好多時令的水果粒,如火龍果芒果木瓜,我最喜歡佢無落到好多醬汁,清清地整個感覺好ReFresh!

車打芝士焗蟹肉
金黃色車打芝士下有大量的蟹肉,味道鮮甜加上芝士獨有的奶咸香,不會過於膩。

吞拿魚春卷
薄薄外皮包著半熟的吞拿魚,紫蘇葉及牛油果。值得一讚是火候控制得宜,吞拿魚仍保留著外熟內生的狀態,一次過吃著兩款口感,加入少見的紫蘇葉及牛油果,味道更易入口。


終於到自家製全蛋意粉啦~~~我等左好耐呢!
可以o係四款醬汁三款麵條中揀自己喜歡的,價錢由148起,
我就揀左 Linguine 因為貪可以吸多d汁,醬汁就揀左藍芝士汁,同埋加左半隻龍蝦!
上桌時已經聞到好香芝士味,麵條蛋味十足,唔會太淋充滿煙un的口感,雖然用左濃味的藍芝士作醬汁,但又唔會好膩,食落少量咸香!
平時食過似樣的意粉都要近100蚊,呢個價錢真的好抵食~Yo!

朋友要食肉,所以主菜點了 一客加拿大T骨扒
牛扒煎得生熟度剛好,切下依然留有肉汁,肉味濃厚,吃著有點點焦香感,不錯不錯!

我自己就被這個小小的薯菜築成的小圍欄所吸引著!切得好靚好精緻,講左好多句唔捨得食,但最後都係我食左!~~

焦糖聖多諾克
Saint Honoré 是著名的經典法式甜點,平常見到的份量都頗重量。這裡供應的是mini版本,作為二人飯後一點甜最為適合。細心看小小的一件也有齊傳統應有之元素,如有泡芙、焦糖(caramel)、千層派皮等,喜歡佢不會太甜膩,又可以滿足到嚐甜的心理。

白雲浮島
超有聖誕感覺的一道甜品,白如雪的是蛋白霜,質感輕綿而不甜膩,下層是香濃栗子蛋布丁,加上閃閃的金箔作裝飾,造型味道也非常雅致。

青檸雪糕批配香草芒果
用了一系列酸酸甜甜的水果為主題,食後感當然是超Refreshing~
喜歡佢類似雪糕的滑溜口感,不過就唔會溶化,可以慢慢嘆~有時覺得荃灣返工都幾好呀!

歐陸餐廳 Balcony
荃灣荃華街3號悅來酒店3樓




For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook