~ஐ 日式梳乎厘厚Pancake 。THE PANTRY ஐ~

下午1:30

香港人是羊群心理,做事甚至飲食口味都愛一窩蜂,而最近興起的日式甜品就是厚身的梳乎厘Pancake了,由街邊立食到堂食都有。因為Kawai本身喜歡食甜品,所以講得出那幾間都早去過了。坦白講, 一係貴細件限時又要排隊,價錢平就似鬆糕,完全失望。

唯獨是今次介紹的 The Pantry 環境開揚坐得舒服,又近地鐵,服務好。
本來,只打算來食個Pancake 的,額外點了幾款咸食都比想像出色,有興趣的朋友不妨一試!

The Pantry 尖沙咀柯士甸道西1號圓方(Elements) 2樓2133號舖
圓方呢個商場神級大,仲要用五行分區,如果少來的朋友建議找到戲院,它就在隔離。
那天是平日的下午,人流不多,但都見到廚師在半開放式的廚房密密準備美食,值得一提,這裡的Pizza 都是用明火爐的烤焗,每次出爐都聞到濃濃的麵粉焦香味。



除了印刷版的餐牌,下單是自助形式,侍應介紹完就會把平版電腦留下,俾我地自己落單。
有圖就最方便啦,落完單仲可以show返幾時收到單。

Prawn and Mango Wrap
看菜式名字,以為是越式的米紙卷啦~米紙以薄得半透光的青瓜片代替了,入面整齊的卷著芒果芽菜及芒果絲,上面再加上已去殼的鮮蝦,以芒果汁調味,口感爽爽的超清新!而且一件件食好方便~

Waffle Benedict
這個集合了我最愛的窩夫,牛油果,波蛋,當然是最亮眼的項目,其他都看不見了!
牛油果生熟度剛好,色澤翠綠不會太生有苦味,窩夫有富蛋香質感帶脆,配合波蛋的蛋汁及荷蘭汁伴吃,酸酸甜甜非常正~~煎香的煙肉增加脆脆口感。

Tiramisu on Pancakes
終於到了今日的主角-Pancake!我從多個口味中揀左Triamisu口味,一客厚Pancake 大概有三件半吋厚的Panacake 疊在一起,外型上比較隨意,感覺好似雲朵的,未食都覺得好鬆軟好治癒了,仲可以配合楓糖漿一同食用。


切開的時侯已感覺它是超鬆軟超Fluffy,果然的入口即溶,蛋香十足,不得鳥!

不過覺得上面嘅朱古力粉比想像中搶鏡,如果喜歡蛋香的朋友,應該點原味會好一點。




總括來說,我幾喜歡呢間餐廳,之後都去左幾次食午飯,難得中午時間又靜又舒服,呢個商場來講價錢都算相宜的。 呢張係我去食飯時影的餐牌~ $148起 +10% 都ok啦~
The Pantry
尖沙咀柯士甸道西1號圓方(Elements) 2樓2133號舖


For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook