~✿ 唔係獨沽一味的日式鐵板漢堡店 ♥ Meat King ✿~

下午1:30

幾次經過銅鑼灣都見到呢間日本過江龍 Meat King,顧名思義地係估計到這裡是肉食者天堂,但Kawai 近年轉多食菜,好明顯是唔o岩食,所以一直都沒有去試。上星期朋友試完,話餐廳入面設有Salar Bar,有好多有機菜食,質素唔差,所以,我都同左一班肉食獸朋友去試試!

只需額外加HK$58一個人,就可以食埋Open Area 的Semi-buffet,有沙律菜,甜品及飲品雪糕等任飲任食,唯一條件是全桌客人都必須一同UpGrade Semi Buffet。沙律款式都幾多,連撈沙律既醬汁都有好多款揀,讓你隨意調配個人口味。雪糕,飲品都有大概十款選擇。


至於粟米湯較為稀身,但味道又不至於好淡。

叫主菜會送飯或麵包,個人覺得呢個自家製的都包非常值得試,牛油味香濃又夠鬆軟,而且暖笠笠,不得了!我追加了三次呢(+$18 unlimited refill)

沙律菜好新鮮,每樣要少少都已經一大碟!不太喜歡食肉的朋友都可以食到飽飽呢!

呢度所有扒類主食都以鐵板上松露忌廉雜菌漢堡$158
我地叫的係最細的180g size,大小如女生拳頭吧!因為漢堡扒都算厚身,份量絕對唔算少。
松露醬汁係另上的,當醬汁淋上鐵板時,沙沙聲,立即聞到陣陣松露的香味!醬汁Creamy加在嫩滑的漢堡扒上,非常吸引!


另外仲叫左一個菠蘿漢堡扒,醬汁方面有四款選擇, 包括牛扒醬油、多蜜醬、柚子醬同埋照燒汁。我地揀左柚子醬,漢堡扒同上面的分別不大,只嫌醬汁調味有點過咸。不過有清甜多汁的菠蘿伴著吃,都算okok啦!

最後仲有甜品同水果呀!估唔到D 蛋糕做得唔錯!最好食係香蕉蛋糕~

估不到店名叫Meat King,但竟然唔食肉的朋友,都可以好多選擇!
加上餐廳坐得舒服,價錢算是相宜,雖然得90分鐘用餐時間,但都好值得一試呢~


Meat King
銅鑼灣伊榮街1號1樓



For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook