~ஐ 省卻照燈時間。14日持久Gel甲。Sally Hansen 2017 Miracle Gel 指甲油 ஐ~

下午1:30

夏日最開心就係可以瘋狂著粉系的衣服!
早前,Kawai 收到Sally Hansen 2017 Miracle Gel指甲油,就是充滿夏日感覺的幻彩繽紛色系。
成個新系列都係粉色系,仲有一個靚靚的滿天星首飾箱放住~

以前做手語翻譯,工作指引內指明不可以搽指甲油,深色更加是死罪!
Gel 甲好耐之前都有做過,一整一拆至少坐兩小時,而且我唔喜歡磨甲機o個d 聲加上坐唔定,所以整左兩次就無再整啦。而Sally Hansen 呢個新系列,主打係唔使照燈,兩個步驟就可以Keep到14日持久如Gel 甲的效果,適合生活繁忙但又喜歡百變造型的都市女性呢~~
Sally Hansen的 2017夏日幻彩繽紛色系
擁有獨家專利技術 ,以經過精心調配的上色油配搭指甲面油,在不需要照燈的情況下都可以帶來如 GEL甲一樣的持久,高光澤度和飽和色彩的效果 。只需簡單兩步就能輕鬆達到美甲店的專業級數 ,並且持續 14日持久光亮不脫色 ,加上易於卸除 ,免除了 對指甲造成的潛在傷害 ,讓你無時無刻都可以享受變色 樂趣 !

今次送來o既有兩款粉色甲油,紅色甲油及一支Top Coat
黑色蓋的是甲油,而白色蓋就是Top Coat,好易分!我揀左最愛的Poppy Patch 作試用。

先把雙手清潔後抹乾,不需塗底油,直接塗兩層喜歡的甲油顏色,最後塗上Sally Hansen奇蹟光療面油,讓它自然風乾。簡單的 2個步驟就能成就完美 gel甲效果。

不得不讚的是 Sally Hansen 的掃頭設計為匾平狀,每次取出的甲油份量是剛剛好,就算新手如我都覺得好User friendly呢!

Sally Hansen新一代奇蹟光療面油與第一代的分別 
。雙倍 Gel感效果  。順滑更易塗抹  。甲油效果 更亮麗

可以見到塗後的色差不大,而且光亮感同Gel甲差不多~
但其實我只是花了半小時搞掂啦 XD

Kawai喜歡拎住d 食物影相,同埋學緊影Flat Lay,有時拎住食物都覺得指甲唔夠靚,所以最後都無揀到o個張相,有左 Sally Hansen 快乾又易用的Miracle Gel系列甲油,可以多點影相啦,唔怕再被細節位出賣!單支價都只是$99,我會再去買其他粉色系(已睇中粉藍同粉紫),今個初夏可以影多D 相~~

Sally Hansen 銷售點:
屈臣氏獨家發售 (地址 :九龍灣德福廣場 1期 G52號舗 2426-5933)
單支售價 : HKD 99  套裝HKD 169(甲油及奇蹟光療面油各一)

以上產品由 Sally Hansen 提供
更多產品資料,可按此連結至 Sally Hansen 官方網頁 /Facebook /Instagram



For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook