*:₀。 凍齡 DIY ❤ MI-PURE 。₀:*゚

下午1:30

生活在繁忙城市的都市人,普遍都覺得養生係難以做到,(其實係早瞓都做唔到!),
返工放工到放假想出去玩下,又開始作病,真係So sad!


寫緊呢篇文時,唔知做咩忽然流鼻水中.....
不過,我知道自己長期處於亞健康狀態中,
所以今日放工後,去左位於油麻地的 Mi-Life Concept Show Room,
參加 凍齡 DIY WORKSHOP

踏入門口,最吸引我竟然係呢度有個大廚房,仲要有醫療級電解水機 IZUMI 呀!

電解水可以根據使用者的個人需要去調節酸鹼度,當然機身也內置了濾水功能,把重金屬去除,人每日需要大量的水份,飲用水的質素,其實間接影響人的健康喔!
用鹼性水洗過的菜蔬,味道特別鮮甜


好啦!開始活動了,先介紹今日的講師,她是從事了廿多年養生經絡經驗導師 姜小姐。

老實講,初時佢話會教一套有別於坊間的按摩手法,嗯,我倒覺得是換湯不換藥。
不過聽聽下,又加上即時示範,真係有板有眼,而且只需5分鐘,的確易於實踐!

洗面時加上呢套獨有的手法,可以從中知道自己的身體狀態,
以達至補充氣血氧,由內到外而美。

見到姜小姐下下有力的按摩,大家都覺得好驚訝,因為我們都被教導要輕力洗面喔!
Model 雖然時而大叫,但做完面色紅潤,累態全消,好神奇的按摩法!

之後仲試左幾個不同的家居小儀器,都係好易用的,亦可改善唔同的問題!

面部都有相應的機器....

對於鹼性電解水,我都好有興趣一試,因人的鹼性愈高,身體就會相應愈好!
當晚我拎左PH值 9.5(極高鹼)的水以作斷食時使用!
味道比平時家用的普通水為清,而且當日的便便都比較臭!
因為只試了短時間,身體上分別並不大明顯,但個人感覺精神良好~
店內仲有多款不同的產品,都是獲得多項的認證,之前我都試過幾款產品,申延閱讀如下:

謝謝 Mi-Pure 的邀請!
有興趣的話,可按此到她們的Facebook,
不久將來會有更多的活動可供參與喔!


Mi-Pure

尖沙咀厚福街12-12A 藍馬商業大廈12樓全層
元朗青山公路56-60號新基大廈3樓A室
Mi-Pure Concept Show Room
彌敦道555號油麻地九龍行20/F 01-02室 (地鐵 A1出口)


 

For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook