♥ 長文多圖 ✿ 懶人包系列 ✿ 去雀斑大作戰 ✿ 產品篇 ♥

下午1:30

Kawai 已完成在 Vegas 360 頭三次 Spectra 納米激光全面去斑療程,隨著甩焦後色斑問題已經明顯改善了好多。激光去斑分享:激光去斑小總結✲ Spectra 納米激光全面去斑療程
♥ 視覺年輕術 ✿ Spectra 納秒激光 ✿VEGAS 360 ♥

十年一次打斑,許勝不許敗,這三次療程我都有換走部份的護膚品,一次過換晒,其實鬼知
邊件好,本來打算逢二進一(每打兩次激光就出一篇文),但八月太累,搞到而家多圖多字,因為產品不涉及試用,也沒有太遲這回事。

激光去斑需要相隔三星期時間,所以我依然會繼續呢個系列~
估計仲會有十次,各大sponsor,如果文唔趕的又有好東西的話可以聯絡我啊。



我會由第一次激光療程開始講起,一直寫到最近的一次。

Doctor Collection Plus 24hours IPL protection cream
呢盒Cream係上次出席 RX Medical Group 發佈會的 Door Gift,一共有三盒產品的,
我收到的時候係未開始打斑,但見到個產品名,應該是激光療程後用的,所以就決定第一次做完激光之後就用,打開左有點點後悔,因為質地不是我喜歡的,好像白膠漿笠笠的,但因為開左,加上很久無做光學療程,當日皮膚有點熱同乾,好神奇的,用完立即去紅退熱,明顯Calm Down了,快速!唔計質地的話,絕對好東西,另外它是日霜但無寫防曬度!
防曬係基本功步驟,不可以信晒日霜吧~~

另外,Door Gift 仲有支透明質酸都不錯,不笠身夏天初秋用都不錯,冬天就應該不夠,我用了兩次個泵已經壞了,有講過但佢話唔會咁化學無換到,可能我真的是傳說中的暗黑破壞王吧~~

第二次激光療程前,好乖先打好底,所以只有少少紅已經無熱的感覺,今次我換走左平時用的精華,呢支係我在八月中去DK Aromatherapy 20周年 Party 拎返來的為我個人調配的護膚精華。其實我大半年前已經有買她們的產品:敗家試用誌 ✿ 香薰寶藏 ✿ DK Aromatherapy 

活動當日係有香薰治療師幫來賓調配的,會先做皮膚分析再揀功效香味。好Pro!
每款護膚油最多可以加兩至三款的精油,太多反而不好。 

當日睇到自己皮膚年齡是25歲時,差啲叫咗出嚟!
講真已高齡來說,皮膚都算係咁,食得好生活簡單少找麻煩,問題自然少。

當日我有提及在做激光去斑療程中,所以香薰治療師用的精油都是有保濕及降溫的功效。
成份:Rosehip Oil+ Rose Maroc+ Palmorosa
佢質地係比較似平時用的精華油比較厚身,淺黃色味道都幾清新(玫瑰系),初用覺得降紅好快,用完有層薄薄的保護感覺,令皮膚不易流失水份。不過有兩次手痕補搽左B5,竟然出粒粒,反而單用加面霜就沒事(真係好霸道),不過亦明白一支為你度身而做的精華,再用其他反而是多餘的負擔。

最後呢就係呢個Mask 我之前都寫過文,第一次用皮膚無病無痛,自然是覺得又貴又廢,
第三次打斑我係打左十幾粒,成塊面花晒的樣子。想起家中有一盒就連敷一星期睇下點!


24K LUMISTAR 黃金面膜 三項專利KFDA 認證
含有24K納米金 NANO GOLD (10PPM)、地中海天然海棉膠原蛋白 (20,000PPM)
及五大漢方美白成份(桑白皮、子薑、五味子果實、甘草萃取物、日本黃連根)..
連續使用 15天,可令肌膚排毒、美白名及保持水潤光澤..

含24K納米金 NANO GOLD (10PPM),地中海天然海棉膠原蛋白 (20,000PPM)
打開金黃色的包裝袋,面膜分了上下兩片,中間以白色膠片分開,而面膜是有分底面的,一面是有網紋格仔閃閃的,另一面卻是滑溜沒有明顯的紋理(啞色)
要把有網紋那面敷在面上才能發揮功效喔

面膜裁位雖不多,但都幾貼服,基本上我的面有九成都可以覆蓋到,算是不錯吧!
同一般生物纖維面膜一樣,用完會明顯薄左!個樣有點 Kai!好好笑!

第三次打斑的的時候,集中打中間同大粒的斑斑,返到屋企覺得皮膚好似薄皮咗,而且將會結焦的部分都有凹凸不平,美容師叫我要至少連敷三日面膜,呢塊面膜不是超多精華,但用完見到所有紅,凹凸不平都好返晒。好得!

用多兩日,紅同凹凸不平都好返晒,為姐送左一片俾妹妹,妹妹都話好好用。買定返屋企睇門口,皮膚有啲咩風吹草動呢就來係一塊頂住。

最後是唯一一個係涉及試用,是之前 LoveSkinShop 送俾我o既產品。羊胎素用完了,美白精華仲有少量,如果你決定打斑或一些高能量的光學療程,打好過底有你著數。
♥ 去雀斑大作戰 一個月後 ✿ 產品篇 ✿ Love.Skin Shop ♥

以上都是我的分享,希望可以俾到參考大家,仲有十次希望再找到更好的再分享~

Love.Skin Shop Facebook Link
INGLEMIREPHARM'S Facebook /官方網頁 / Instagram
Vegas 360 官方網頁 Facebook Page
DK Aromatherapy 官方網頁 /Facebook/Instagram
24K LUMISTAR 黃金面膜  Facebook / 官方網頁





For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook