。o゚☆。跟我走 ✲ 斷食復食記 Day 1✲ Genie Juicey ✲ MedOven ☆。o゚

下午1:30

最近身心都好疲倦,趁有時間就安排左三日的斷食俾自己,我是有水斷食,即是除了水之外tc其他都不會食或者飲。總結今次斷食第二日就略累,結果返屋企訓,醒左又繼續咁啦~
斷食不難,復食才是斷食的重點~

星期六,這天是 Kawai 完成了三日的斷食第一天,老師教導要先食流質的食物,讓腸胃適應,一般我們都會飲薑湯,我見ifc 開左間冷壓果汁店,就一心去買果汁作為我的第一餐。

Genie Juicey 
中環港景街1號國際金融中心2樓2096B號舖


冷壓(cold-press)的概念源於「生食主義」(raw foodism)在低溫(攝氏四度到十度之間)以高壓 (300–600MPa/43,500-87,000psi) 在水中把物質壓碎的方法。在低溫壓碎可以有效抑制微生物的生長,同時也不損害物質的內含物,因此在坊間說可以保留蔬果的酵素以及微量元素等等。


三個冰箱中都有幾十款選擇,色彩繽紛,確實有點頭痛,幸好一早已經有想法,要找有薑成份的果汁,店員知道我剛完成了斷食,都介紹了好幾款給我~

最後揀左兩支果汁走,分別係Immunity BoosterVitamin Sea
仲送左兩顆Raw Macaroon 俾我試食。

兩支果汁飲用有先後次序,橙色的Immunity Booster要先飲,因為入面有薑,可以暖胃,
除左薑之外,仲加左一些印度香料,味道會比較Chili,另外有維他命C豐富嘅橙和檸檬,所以甜甜地都唔算太難飲,飲完成身會發暖。店員話呢支可以醫到初發感冒,原理就如平常飲薑檸一樣,把寒氣迫走了。太細支,未落到樓下已飲完。

另一支是Vitamin Sea, 店員話斷食之後會流失好多維他命,所以建議我飲完第一支的半小時後(等身體適應)再喝,呢一支成分有橙香蕉藍莓菠菜奇亞籽及螺旋藻等等。
質地有少少似Smoothie,比較杰身的,比我想像中輕草青味,都幾容易接受。
而且佢加咗好多甜嘅生果,都幾唔錯!
  
之後我就係去左上環嘅 MedOven 參加cooking event,用地中海食材製作自己的Salad Box,大會先安排了招牌小食俾我地試下,順道取取靈感。因為我剛完成Fasting,只食了幾款素食的就好,而且比想像中好味。

希臘海軍豆沙律$40
呢個係我係呢度嘅最愛,因為我喜歡食淋淋地的豆,加上不會落好多沙律醬,成個感覺好清爽好簡單,仲可以食到豆豆嘅嘅質感,之後我仲加咗勁多呢個豆落我個Salad box度添。

地中海芝士沙律 
芝士我一向都唔多食,呢個切粒芝士好易可以揀到出來,對於我是加分位。彩椒好清甜無太多草青味, 清清地自有捧場客,即是我。

仲食左帆船素薄餅 $72
一改Pizza不是圓就是方形的概念,橢圓船形,入面放著不同嘅配料,皮不會太厚,方便就可以用手拎住品嚐。



之後就是我們的環節,動手做自己嘅Salad Box,我見到呢個菜籃有成個搬走返屋企的衝動。

用藜麥,松子仁,合桃,同埋蔬菜混合,再加上醬汁,就完成。
我加左好多希臘海軍豆沙律,超好玩。

一班朋友一齊玩都幾唔錯!如果想參加可以留意MedOven嘅Facebook啦。
MedOven
上環文咸東街60號地下A舖




For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook